pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Małgorzata Duczkowska-Piasecka - autor


okładka książki - Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich
Małgorzata Duczkowska-Piasecka

Marketing terytorialny. Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania...
pozycja niedostępna

okładka książki - Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne
Małgorzata Duczkowska-Piasecka (red.), Małgorzata Poniatowska-Jaksch, Katarzyna Duczkowska-Małysz

Model biznesu. Nowe myślenie strategiczne

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka wprowadza model biznesu jako konstrukcję organizacyjno-zarządczą do podejścia strategicznego w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Nowe podejście strategiczne sugeruje, że model biznesu jest koncepcją pozwalającą na zintegrowany proces...
pozycja niedostępna

okładka książki - Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Małgorzata Duczkowska-Piasecka (red.)

Model biznesu w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Ze Wstępu Nie jest zadaniem niniejszej publikacji dyskutowanie z pojęciem i istotą organizacji, procesu zarządzania - intencją autorów jest pokazanie tych elementów i zjawisk w kontekście modelu biznesu i zarządzania nim w przedsiębiorstwie....
pozycja niedostępna