pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza
książka:

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 166x238 mm
EAN: 9788380171725
ISBN: 9788380171725
Data: 2018-01-10
Cena: 36.26  Cena wydawcy: 42.00 zł Oszczędzasz: 5.74 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza - Karol Zajdowski - opis książki:

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

Książka Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza - oprawa twarda - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA.

Książka posiada 354 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza"