pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
okładka książki - Kultura masowa a marketing polityczny
Kultura masowa a marketing polityczny 31.41 zł pozycja dostępna!
okładka książki - Populizm w polskiej polityce
Populizm w polskiej polityce 39.20 zł pozycja dostępna!
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza
książka:

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 166x238 mm
EAN: 9788380171725
ISBN: 978-83-8017-172-5
Data: 2018-01-10
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza - Karol Zajdowski - opis książki:

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

Książka „Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza” - oprawa twarda - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA.

Książka posiada 354 stron i została wydana w 2017 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza"
Karol Zajdowski - autor m.in.: