pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Autor książki:

Karol Zajdowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Dom Wydawniczy ELIPSA
Rok wyd.: 2017
Oprawa: twarda
Ilość stron: 354 s.
Wymiar: 166x238 mm
EAN: 9788380171725
ISBN: 978-83-8017-172-5
Data: 2018-01-10
Cena wydawcy: 42.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią?
Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dó i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.

Książka "Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza" - Karol Zajdowski - oprawa twarda - Wydawnictwo Dom Wydawniczy ELIPSA. Książka posiada 354 stron i została wydana w 2017 r.