pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Karol Zajdowski

Karol Zajdowski - autor


okładka książki - Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza
Karol Zajdowski

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2025; Oprawa: miękka;
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy produkt polityczny jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i...
45.87 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza
Karol Zajdowski

Marketing produktu politycznego. Analiza porównawcza

Książka. Wydawnictwo: Dom Wydawniczy ELIPSA ; Kategoria: Książki / Polityka / Myśl Polityczna; Rok wydania: 2017; Oprawa: twarda;
Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy produkt polityczny jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i...
pozycja niedostępna