pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?
książka:

Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Roster
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 230 s.
Wymiar: 135x205 mm
EAN: 9788395006975
ISBN: 9788395006975
Data: 2019-05-14
Majowa obniżka!Cena: 28.97  Cena wydawcy: 39.90 zł Oszczędzasz: 10.93 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 3-5 dni

Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? - Robert Stępowski - opis książki:

Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?
Odpowiedź znajdziesz w książce Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?, której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.
Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:
przygotować się do kampanii wyborczej;
zorganizować sztab wyborczy;
budować i komunikować markę osobistą kandydata;
przygotować program i materiały wyborcze;
komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);
zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;
przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;
wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.
Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego: kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.

Książka Marketing polityczny. Jak wygrać wybory? - oprawa miękka - Wydawnictwo Roster.

Książka posiada 230 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?"
Robert Stępowski - autor m.in.:
Personal Branding - okładka książki
Personal Branding Robert Stępowski;
Komunikacja marketingowa 2030 - okładka książki
Komunikacja marketingowa 2030 Robert Stępowski;
Produkty podobne:
Skuteczny e-mail marketing - okładka książki
Skuteczny e-mail marketing Artur Maciorowski
Content. Elementarna cząstka marketingu - okładka książki
Content. Elementarna cząstka marketingu Rebecca Lieb, Jaimy Szymanski
Współczesne kampanie wyborcze w - okładka książki
Współczesne kampanie wyborcze w Polsce i na świecie Paweł Jakubowski, Ewelina Kancik (red.)