pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
książka:

Marketing

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 848 s.
Wymiar: 216x276 mm
EAN: 9788375109337
ISBN: 978-83-7510-933-7
Data: 2012-09-26
Cena: 69.54  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 29.46 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing - Philip Kotler - opis książki:

Najnowsze, zmienione i uzupełnione  wydanie biblii marketingu.

Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of  America.

    Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu  w Tuck School of Business, autorem ponad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney.

 Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak  więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.

Książka „Marketing” - oprawa miękka - Wydawnictwo Rebis.

Książka posiada 848 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing"
Philip Kotler - autor m.in.:
Marketing 4.0 - okładka książki
Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan;
Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler;
Marketing 3.0 (CD mp3) - pudełko audiobooku
Marketing 3.0 (CD mp3) Philip Kotler;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik - okładka książki
Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Zarządzanie - okładka książki
Zarządzanie Henry Mintzberg
Bogaty ojciec, biedny ojciec - okładka książki
Bogaty ojciec, biedny ojciec Robert T. Kiyosaki, Sharon L. Lechter
Produkty podobne:
Marketing. Wprowadzenie - okładka książki
Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler