pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
podręcznik:

Zarządzanie w warunkach niepewności

Dane szczegółowe:
Wydawca: Naukowe PWN
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 201 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788301154851
ISBN: 978-83-0115-485-1
Data: 2011-07-18
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Zarządzanie w warunkach niepewności - Andrzej K. Koźmiński - opis książki:

Druga część polskiego bestsellera Zarządzanie. Teoria i praktyka pod red. A.K. Koźmińskiego i W. Piotrowskiego. Przygotowana specjalnie dla polskiego odbiorcy, napisana przystępnym językiem, bogato ilustrowana rysunkami i przykładami z praktyki polskich przedsiębiorstw, zawiera obszerny indeks. Posiada przejrzystą strukturę wykładu w każdym rozdziale: opis przykładu z praktyki otwierający rozdział, część teoretyczną, podsumowującą Rozmowę trzech czyli artysty, rzemieślnika i technokraty, reprezentujących trzy podejścia do omawianego zagadnienia oraz bibliografię. Nowoczesny podręcznik zarządzania dla wszystkich, którzy chcą byćmenedżerami jutra/".

Książka „Zarządzanie w warunkach niepewności” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN.

Książka posiada 201 stron i została wydana w 2012 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Zarządzanie w warunkach niepewności"
Andrzej K. Koźmiński - autor m.in.:
Nowy pragmatyzm kontra nowy nacjonalizm - okładka książki
Nowy pragmatyzm kontra nowy nacjonalizm Grzegorz W. Kołodko, Andrzej K. Koźmiński;
Wyobraźnia ekonomiczna - okładka książki
Wyobraźnia ekonomiczna Andrzej K. Koźmiński;
Zasady zarządzania - okładka książki
Zasady zarządzania Dariusz Jemielniak, Andrzej K. Koźmiński, Dominika Latusek-Jurczak;
Czas pokera - okładka książki
Czas pokera Andrzej K. Koźmiński;
Management matters. Seria akademicka - okładka książki
Management matters. Seria akademicka Dariusz Jemielniak, Elżbieta Jendrych, Andrzej K. Koźmiński, Halina Wiśniewska;
Koniec świata menedżerów - okładka książki
Koniec świata menedżerów Andrzej K. Koźmiński;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Nauka o zarządzaniu - okładka książki
Nauka o zarządzaniu Czesław Sikorski
Marketing - okładka książki
Marketing Philip Kotler