pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług

Autor książki:

Marcin Lipowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Oprawa: miękka
Ilość stron: 231 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788322721735
ISBN: 83-227-2173-0
Data: 2004-01-01
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Banki uniwersalne działające w Polsce w coraz większym zakresie zabiegają o klienta detalicznego. Rosnącą popularnością wśród klientów indywidualnych cieszą się rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Coraz większy odsetek Polaków na co dzień jest klientem banku, jednak w wielu wypadkach działania marketingowe banków ograniczają się do pozyskiwania nowych klientów. Powszechnym doświadczeniem znacznej części osób korzystających z usług bankowych jest stanie w kolejce. Klienci narzekają także na uciążliwe procedury i formalności związane z korzystaniem z usług, gdy tymczasem tempo życia, oczekiwania i doświadczenia nabywców usług w znacznej mierze rozmijają się z rzeczywistym stanem faktywnym.

Książka "Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług" - Marcin Lipowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej.