pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marcin Lipowski

Marcin Lipowski - autor


okładka książki - Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy
Marcin Lipowski, Genowefa Sobczyk, Ilona Bondos, Inga Słowikowska

Konsumpcja w Polsce. Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2020; Oprawa: twarda;
Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są...
36.33 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej
Marcin Lipowski

Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Rok wydania: 2016; Oprawa: miękka;
Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek...
38.32 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług
Marcin Lipowski

Marketing bankowy. Zarządzanie popytem i podażą usług

Książka. Wydawnictwo: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Banki uniwersalne działające w Polsce w coraz większym zakresie zabiegają o klienta detalicznego. Rosnącą popularnością wśród klientów indywidualnych cieszą się rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe. Coraz większy odsetek Polaków na co dzień...
pozycja niedostępna