pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Autor książki:

Jacek Kamiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 428 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320823530
ISBN: 978-83-2082-353-0
Data: 2019-06-18
Cena wydawcy: 79.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

Książka "Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych" - Jacek Kamiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 428 stron i została wydana w 2019 r.