pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
książka:

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 428 s.
EAN: 9788320823530
ISBN: 978-83-2082-353-0
Data: 2019-06-18
Cena: 67.06  Cena wydawcy: 79.90 zł Oszczędzasz: 12.84 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych - Jacek Kamiński - opis książki:

Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, główny akcent zainteresowania kładąc na oddziaływanie marketingu na społeczeństwo oraz społeczeństwa na marketing. Książka jest jednym z nielicznych i pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem z zakresu teorii marketingu oraz historii myśli marketingowej poświęconym makromarketingowi. Jej głównym celem jest przedstawienie istoty, historii, przedmiotu i zakresu makromarketingu jako części nauki o marketingu oraz ukazanie roli, jaką spełnia on w jej rozwoju, a także szans, jakie w związku z rozwojem problematyki makromarketingowej stają przed nauką o marketingu.

Książka „Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE.

Książka posiada 428 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych"
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Metoda Lean Enterprise - okładka książki
Metoda Lean Enterprise Jez Humble, Joanne Molesky, Barry OReilly
57 problemów zarządzania oświatą. - okładka książki
57 problemów zarządzania oświatą. Seria: Inspiracje... Małgorzata Dutka-Mucha, Krzysztof Gawroński, Marlena Zaborniak
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek - okładka książki
Cyberhejt wobec pracowników a wizerunek organizacji Anna Lipka, Małgorzata Król, Stanisław Waszczak,
Produkty podobne:
Marketing. Wiedza ekonomiczna i - okładka książki
Marketing. Wiedza ekonomiczna i aktywność na rynku Anna Mazurkiewicz-Pizło, Wojciech Pizło