pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Kamiński

Jacek Kamiński - autor


okładka książki - Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych
Jacek Kamiński

Makromarketing. Nauka o marketingu wobec problemów społecznych i środowiskowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2019; Oprawa: miękka;
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjowanie. Techniki rozwiązywania konfliktów
Jacek Kamiński

Negocjowanie. Techniki rozwiązywania konfliktów

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2007; Oprawa: miękka;
Książka systematyzuje problematykę związaną z negocjacjami. Czytelnik znajdzie w niej wiele praktycznych wskazówek i konkretnych przykładów postępowania w sytuacjach konfliktowych. Pozna zasady przygotowywania procesu negocjacji, wyboru miejsca...
pozycja niedostępna

okładka książki - Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw
Jacek Kamiński

Negocjacje w działalności marketingowej przedsiębiorstw

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna

okładka książki - Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Z doświadczeń województwa podlaskiego
Andrzej H. Jasiński, Jacek Kamiński (red.)

Uwarunkowania wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw. Z doświadczeń województwa podlaskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
...
pozycja niedostępna