pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach

Autor książki:

Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 260 s.
Wymiar: 240x169 mm
EAN: 9788322633885
ISBN: 978-83-2263-388-5
Data: 2023-06-12
25.18 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)

Książka "Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach" - Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 260 stron i została wydana w 2018 r. Cena 25.18 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.