pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Komercjalizacja produktów żywnościowych

Autor książki:

Bogdan Sojkin

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2012
Oprawa: twarda
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320820263
ISBN: 978-83-2082-026-3
Data: 2012-04-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

Książka "Komercjalizacja produktów żywnościowych" - Bogdan Sojkin - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2012 r.