pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
»
»
»
Bogdan Sojkin

Bogdan Sojkin - książki lub utwory autora

Sortuj wg

Komercjalizacja produktów żywnościowych - okładka książki
Bogdan Sojkin

Komercjalizacja produktów żywnościowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym...
Cena: 47.74  Cena wydawcy: 59.90 zł Oszczędzasz: 12.16 
do koszyka

Zarządzanie produktem. Teoria, praktyka, perspektywy - okładka książki
Jacek Kall, Bogdan Sojkin

Zarządzanie produktem. Teoria, praktyka, perspektywy

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Na globalnych, konkurencyjnych i zmieniających się rynkach współczesnej gospodarki wiele podmiotów przypisuje fundamentalne znaczenie zarządzaniu produktem, a w szczególności określeniu jego roli, znaczenia i pozycji w kształtowaniu struktury...
pozycja niedostępna

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych - okładka książki
Bogdan Sojkin

Informacyjne podstawy decyzji marketingowych

Książka. Wydawnictwo: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
W Informacyjnych podstawach decyzji marketingowych Autor charakteryzuje potrzeby informacyjne w zakresie marketingu na różnych szczeblach zarządzania przedsiębiorstwem oraz elementy systemu informacji marketingowej, potencjalne determinanty...
pozycja niedostępna

Produkt w fazie wzrostu i dojrzałości. Zeszyty naukowe nr 87 - okładka książki
Bogdan Sojkin

Produkt w fazie wzrostu i dojrzałości. Zeszyty naukowe nr 87

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Zeszyty naukowe nr 31 - okładka książki
Bogdan Sojkin (red.)

Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Zeszyty naukowe nr 31

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna