pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Kapitał klienta w środowisku wirtualnym
książka:

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 250 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381022347
ISBN: 978-83-8102-234-7
Data: 2020-05-15
54.08  65.00  10.92 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Kapitał klienta w środowisku wirtualnym - Wiesława Caputa - opis książki:

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
- nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany;
- nowej relacji, która może być nawiązywana z "tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci;
- nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy.

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji.

Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.

Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Książka „Kapitał klienta w środowisku wirtualnym” - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu.

Książka posiada 250 stron i została wydana w 2020 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Kapitał klienta w środowisku wirtualnym"
Wiesława Caputa - autor m.in.:
Prorynkowa orientacja instytucji - okładka książki
Prorynkowa orientacja instytucji finansowych w... Wiesława Caputa, Alina Gorczyńska-Dybek, Danuta Szwajca;
Zarządzanie kosztami podmiotów - okładka książki
Zarządzanie kosztami podmiotów gospodarczych w... Wiesława Caputa, Danuta Szwajca (red.);
Finanse we współczesnych procesach - okładka książki
Finanse we współczesnych procesach kreowania wartości Wiesława Caputa, Danuta Szwajca (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Produkty podobne:
Model biznesu jako wyzwanie dla - okładka książki
Model biznesu jako wyzwanie dla rachunkowości.... Jan Michalak, Bogusława Bek-Gaik, Mariusz Karwowski
Strategie finansowe przedsiębiorstwa - okładka książki
Strategie finansowe przedsiębiorstwa wobec zmian... Gabriela Łukasik, Joanna Błach (red.)
Bankowo-finansowa obsługa jednostek - okładka książki
Bankowo-finansowa obsługa jednostek samorządu... Beata Filipiak, Stanisław Flejterski