pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Język w telewizji. Antologia

Autor książki:

Małgorzata Kita, Iwona Loewe

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 240x168 mm
EAN: 9788380126954
ISBN: 978-83-8012-695-4
Data: 2023-10-04
43.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Antologia niniejsza jest uszczegółowieniem poprzedniego wydawnictwa redaktorek pt. Język w mediach. Antologia. W dwu wydaniach, których doczekała się publikacja (2012, 2014), zamieściłyśmy działy poświęcone poszczególnym mediom masowym, przypisując im kilka reprezentatywnych wedle nas artykułów. Każdy redaktor i autor projektuje pewnego czytelnika. Tymi dla wybranych do tej antologii tekstów są odbiorcy zainteresowani w jakimkolwiek stopniu (adept, badacz, słuchacz, student) poglądami językoznawców, mediolingwistów, komunikologów, medioznawców, kulturoznawców. Małgorzata Kita, Iwona Loewe *** W latach 80. XX wieku w europejskiej telewizji zaszły zmiany, które w Polsce można obserwować dopiero na przełomie wieków. Pięćdziesiąt pierwszych lat telewizji określono mianem paleotelewizji, potem zaczął się czas neotelewizji. Telewizja dziś upublicznia za zgodą swojego odbiorcy to, co było dotąd prywatne. Kultura mediów informujących i edukujących uległa transformacji do kultury współuczestnictwa w tych czynnościach - kultury reakcji.

Książka "Język w telewizji. Antologia" - Małgorzata Kita, Iwona Loewe (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2016 r. Cena 43.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.