pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zarabiać w internecie. Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze

Autor książki:

Tomasz Bonek, Marta Smaga

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 208 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788326482526
ISBN: 978-83-2648-252-6
Data: 2015-07-01
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe.

Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję.

Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: - jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, - jak mierzyć oglądalność witryny, - jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, - jak zarabiać na sprzedaży online, - jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, - na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.

Książka "Jak zarabiać w internecie. Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze" - Tomasz Bonek, Marta Smaga - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2015 r.