pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Marta Smaga

Marta Smaga - autor


okładka książki - Jak zarabiać w internecie. Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze
Tomasz Bonek, Marta Smaga

Jak zarabiać w internecie. Praktyczny poradnik biznesowy o tym, jak stworzyć popularną stronę internetową i przekuć to na realne pieniądze

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji...
pozycja niedostępna

okładka książki - Internet dla seniora. Praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci
Tomasz Bonek, Marta Smaga

Internet dla seniora. Praktyczny poradnik dla stawiających pierwsze kroki w sieci

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Poradniki / Coaching, trening; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Ta książka przekona każdego, że nauczenie się korzystania z sieci nie jest niczym trudnym. W prosty i przejrzysty sposób wskaże, jak szybko zdobyć biegłość w posługiwaniu się internetem, i pomoże docenić zalety tego najważniejszego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes na Facebooku i nie tylko
Tomasz Bonek, Marta Smaga

Biznes na Facebooku i nie tylko

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2013; Oprawa: miękka;
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Biznes w internecie
Tomasz Bonek, Marta Smaga

Biznes w internecie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: miękka;
Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla...
pozycja niedostępna