pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku

Autor książki:

Jacek Kotarbiński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2025
Oprawa: miękka
Ilość stron: 592 s.
Wymiar: 176x250 mm
EAN: 9788301242466
ISBN: 978-83-0124-246-6
Data:2025-07-05
Cena wydawcy: 99.00 zł zapowiedź

Opis książki:

Czy wiesz, dlaczego influencer marketing stał się jedną z najpotężniejszych sił w gospodarce XXI wieku? Co sprawia, że posty influencerów zmieniają zachowania zakupowe i wywołują dyskusje w mediach? Jak budować zaufanie i społeczność w świecie, gdzie każdy może stać się twórcą i liderem opinii? Jak marki mogą wykorzystać autentyczność influencerów, aby zyskać przewagę rynkową? Jak odróżnić prawdziwy wpływ od pustych zasięgów? Książka ta odpowiada na wiele pytań, pokazując influencer marketing z perspektywy historycznej, ekonomicznej, technologicznej i psychologicznej. Dzięki niej łatwiej będzie Ci zrozumieć mechanizmy rządzące współczesnym światem mediów społecznościowych, budowaniem wpływu i tworzeniem marek osobistych, które kształtują rynek i świadomość społeczną. Znajdziesz tu: omówienie najnowszych badań o wpływie influencerów na decyzje zakupowe, analizę roli relacji paraspołecznych w budowaniu zaangażowania, praktyczne strategie współpracy marek z influencerami, refleksję nad rozwojem wirtualnych influencerów i roli AI w tworzeniu treści.

To książka dla marketerów, przedsiębiorców, twórców, studentów kierunków związanych z komunikacją i socjologią oraz wszystkich, którzy chcą świadomie poruszać się w świecie treści cyfrowych. Dowiesz się, czym jest marka osobista 5.0, jak influencerzy budują swoje plemiona w sieci oraz jak zmieniają się modele komunikacji i sprzedaży w erze ekonomii twórców. Autor nie tylko opowiada o tym, czym jest influencer marketing, ale pokazuje, jak go wykorzystać w sposób etyczny, skuteczny i zgodny z wartościami. Dzięki temu możemy nie tylko sprzedawać, ale również budować zaufanie i relacje, które przetrwają zmieniające się algorytmy i trendy.

Książka "Influencer marketing. Czyli ekonomia twórców XXI wieku" - Jacek Kotarbiński - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 592 stron i została wydana w 2025 r.