pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Jacek Kotarbiński

Jacek Kotarbiński - autor


okładka książki - Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?
Jacek Kotarbiński

Marka 5.0. Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2021; Oprawa: miękka;
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie...
54.53 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej...
63.77 
Ostatni egzemplarz! Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - 50 praw marketingu Kotarbińskiego
Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2020; Oprawa: miękka;
50 praw marketingu Kotarbińskiego to wyjątkowo praktyczna publikacja dedykowana przedsiębiorcom, właścicielom firm, zarządom, zespołom marketingu i każdemu, kto uważa, że marketing jest ważny w jego pracy. Jacek Kotarbiński zebrał w niej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Sztuka rynkologii
Jacek Kotarbiński

Sztuka rynkologii

Książka. Wydawnictwo: one press ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2014; Oprawa: miękka;
Kim jest rynkolog Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować...
pozycja niedostępna