pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
Tematy (nie)opisane - okładka książki
Tematy (nie)opisane pozycja dostępna
Retoryka - okładka książki
Retoryka pozycja dostępna
»
»
»
Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public...
książka:

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2011
Oprawa: miękka
Ilość stron: 228 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788322932469
ISBN: 978-83-2293-246-9
Data: 2012-02-02
Cena wydawcy: 28.00 złpozycja niedostępna

Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations - Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska - opis książki:

Wizerunek jako kluczowe narzędzie budowania relacji publicznych w komunikowaniu profesjonalnym jest znane i używane od lat. W książce pojawiają się nowatorskie ujęcia tego, czym jest wizerunek (stylem życia), jak jest wykorzystywany (do promocji pisarza w sieci), przez kogo (zakony i instytucje religijne), jak się go bada (metodologia bricolage). Autorzy zajmują się specyficznymi obszarami wykorzystania wizerunku do budowania opinii, przekonań i wartościowań (krąg Naszego Dziennika, przemysł funeralny, protestanccy fani gier komputerowych i Świadkowie Jehowy). Zbiór tekstów dotyczących wizerunku uzupełniają cztery teksty - dwa autorstwa badaczy polskich, dwa hiszpańskich - koncentrujące się na postaci i twórczości Ryszarda Kapuścińskiego.

Książka „Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public relations” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Książka posiada 228 stron i została wydana w 2011 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Dziennikarstwo i Media 2. Kształtowanie wizerunku jako narzędzie public..."
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - autor m.in.:
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.);
Za wolność waszych i naszych mediów. - okładka książki
Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media... Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.);
Kupujący tę pozycję zamówili również: