pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Dotrzeć do dziecka z autyzmem. Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje,...
Książki »
Tytuł książki:

Dotrzeć do dziecka z autyzmem. Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć

Autor książki:

Roman Czejarek

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
Wymiar: 155x230 mm
EAN: 9788323337775
ISBN: 978-83-233-3777-5
Data: 2014-11-20
Cena wydawcy: 69.83 złpozycja niedostępna
Produkty podobne:
okładka książki - Logopedia. Teoria zaburzeń mowy
Logopedia. Teoria zaburzeń mowy 50.45 zł pozycja dostępna!
okładka książki - Dać rzeczy słowo. Ekspresja - poziom
Dać rzeczy słowo. Ekspresja - poziom 3... 7.42 zł pozycja dostępna!

Dotrzeć do dziecka z autyzmem. Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć - Roman Czejarek - opis książki:

Wielu rodziców szuka programu leczenia który traktowałby ich dzieci jak wyjątkowe jednostki proponował indywidualną terapię oraz wyzwolił w nich umiejętności konstruktywnego porozumiewania się i budowania kontaktów z otoczeniem. Chcą uczestniczyć w leczeniu swoich dzieci. Pragną im pomagać i mieć nadzieję. Niniejsza książka została napisana z myślą o takich rodzicach. Autorzy przedstawiają podejście do problemu które może radykalnie zmienić założenia na temat autyzmu i ASD oraz wpłynąć na perspektywy rozwoju dzieci z tego typu zaburzeniami. Autorzy pokazują że dzieci z ASD nie mają trwale ograniczonego potencjału i często mogą podobnie jak ich rówieśnicy prowadzić pełne i zdrowe życie. Metoda Floortime może być stosowana w każdym wieku - już w niemowlęctwie kiedy pojawiają się pierwsze objawy autyzmu - co umożliwia zapobieganie postępowi tej groźnej choroby. Celem terapii w ramach modelu DIR Floortime jest zbudowanie podstaw zdrowego rozwoju zamiast pracy nad powierzchownymi zachowaniami i objawami. Dzięki takiej postawie dzieci uczą się opanowywać podstawowe kompetencje które na drodze ich rozwoju zostały pominięte lub zaprzepaszczone a więc umiejętność budowania serdecznych i sprawiających przyjemność relacji z innymi celowego i znaczącego komunikowania się oraz - w różnym stopniu - logicznego i kreatywnego myślenia. Znaczna liczba dzieci leczonych w ten sposób przełamała wiele barier opanowując umiejętności wcześniej uznawane za nieosiągalne dla pacjentów z ASD. Zbudowały one serdeczne i bliskie relacje z rodziną i rówieśnikami a także wykształciły złożone umiejętności wysławiania się. Nie tylko opanowały zdolność przyswajania wiedzy ale również rozwinęły umiejętności intelektualne takie jak spontaniczne myślenie wyciąganie wniosków czy współodczuwanie. To bardzo wartościowa książka - dla rodziców którzy troszczą się o swoje dziecko dla profesjonalistów którzy udzielają konsultacji oraz dla tych którzy poszukują terapii skutecznych w zmaganiach z tymi przerażającymi zaburzeniami. Program DIR Floortime ma innowacyjny charakter i jest nadzwyczaj skuteczny. Dr n. med. T. Berry Brazelton emerytowany profesor pediatrii klinicznej Harvard Medical School Dr n. med. Stanley I. Greenspan - jest uważany za największy autorytet na świecie w dziedzinie pracy klinicznej z niemowlętami i małymi dziećmi z zaburzeniami rozwoju oraz problemami emocjonalnymi. Profesor psychiatrii i pediatrii klinicznej na Uniwersytecie Georgea Washingtona przewodniczący Interdyscyplinarnej Komisji ds. Zaburzeń Rozwoju i Trudności w Nauce założyciel i przewodniczący Centrum Zero to Three naczelny psychoanalityk dziecięcy w Washington Psychoanalytic Institute. Został wyróżniony przez Amerykańskie Towarzystwo Psychiatryczne za badania dotyczące psychiatrii dziecięcej. Jest autorem lub redaktorem około 40 książek przetłumaczonych na 12 języków. Dr hab. Serena Wieder - psycholog kliniczna prowadząca prywatną praktykę specjalizująca się w diagnostyce i leczeniu niemowląt oraz małych dzieci z zaburzeniami rozwoju i emocji. Jest współprzewodniczącą Interdyscyplinarnej Komisji ds. Zaburzeń Rozwoju i Trudności w Nauce. Współpracuje z czasopismem Journal of Developmental and Learning Disorders. Wraz z dr. S.I. Greenspanem napisała książkę The Child with Spedal Needs.

Książka „Dotrzeć do dziecka z autyzmem. Jak pomóc dzieciom nawiązywać relacje, komunikować się i myśleć” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2014 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce ""
Roman Czejarek - autor m.in.:
Sekrety polskiego lotnictwa - okładka książki
Sekrety polskiego lotnictwa Roman Czejarek;
Sekrety polskich kolei - okładka książki
Sekrety polskich kolei Roman Czejarek;
Sekrety Pomorza Zachodniego - okładka książki
Sekrety Pomorza Zachodniego Roman Czejarek;
Sekrety Szczecina cz. 3 - okładka książki
Sekrety Szczecina cz. 3 Roman Czejarek;
Szczecin którego nie ma - okładka książki
Szczecin którego nie ma Roman Czejarek;
Sekrety Szczecina cz. 2 - okładka książki
Sekrety Szczecina cz. 2 Roman Czejarek;
Sekrety Szczecina - okładka książki
Sekrety Szczecina Roman Czejarek;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Codzienność dziecka z zespołem - okładka książki
Codzienność dziecka z zespołem Aspergera Agnieszka Borkowska, Beata Grotowska
Autyzm a prawo - okładka książki
Autyzm a prawo Adam Górski, Błażej Kmieciak (red.)