pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
LEGO w terapii autyzmu
książka:

LEGO w terapii autyzmu

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 176 s.
Wymiar: 145x205 mm
EAN: 9788323347347
ISBN: 978-83-2334-734-7
Data:2019-09-05
Cena wydawcy: 38.00 zł zapowiedź

LEGO w terapii autyzmu - Daniel LeGof, Gina Gomez de la Cuesta , GW Krauss, Simon Baron-Cohen - opis książki:

Poznaj terapeutyczną moc klocków LEGO
Daniel B. Le Goff jest pomysłodawcą wykorzystywania klocków LEGO w terapii autyzmu. Jego książka LEGO w terapii autyzmu to doskonały poradnik, pokazujący, że wspólne budowanie z klocków to nie tylko wspaniała zabawa, lecz także skuteczne narzędzie terapeutyczne. Tworzenie konstrukcji z użyciem klocków LEGO pomaga w kształtowaniu umiejętności dzielenia się, wymieniania rolami czy nawiązywania kontaktu wzrokowego oraz wspiera rozwój kompetencji społecznych.

Stworzony przez autora i jego współpracowników program terapeutyczny obejmuje sprawdzone strategie zarządzania zachowaniem dziecka z autyzmem i rozwijania jego umiejętności oraz ocenę postępów. Niniejsza książka zawiera wiele praktycznych wskazówek dotyczących tego, jak dostosować dom czy gabinet terapeuty do założeń tej terapii oraz jak dobierać właściwe materiały.

Najlepsza terapia to taka, która jest tak dobrą zabawą, że dziecko nawet jej nie zauważa. Terapia z zastosowaniem klocków LEGO wpisuje się w tę definicję.

Dr Lynn Koegel, Clinical Director, Koegel Autism Center, University of California, Santa Barbara, CA
Oto praktyczny przewodnik pokazujący, jak dzięki czystej magii klocków LEGO uczestnicy programu mogą spędzać razem czas i wspólnie tworzyć.

Prof. Uta Frith, Emeritus Professor of Cognitive Development, Institute of Cognitive Neuroscience, University College London
Daniel B. Le Goff jest licencjonowanym neuropsychologiem dziecięcym, a także pionierem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO. Specjalizuje się w diagnozowaniu i leczeniu zaburzeń neurorozwojowych oraz neurobehawioralnych u niemowląt, dzieci i nastolatków.

Gina Gómez de la Cuesta uzyskała stopień doktora w 2008 roku w Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadziła i oceniała terapię z wykorzystaniem klocków LEGO pod nadzorem Daniela Le Goffa, Simona Baron-Cohena oraz Ayli Humphrey. Jest wykwalifikowanym nauczycielem i prowadził Kluby LEGO w szkołach oraz szpitalach.

G.W. Krauss od sześciu lat pracuje wraz z dr. Le Goffem nad rozwojem i wdrażaniem terapii z wykorzystaniem klocków LEGO. Zajmuje się wprowadzaniem tego podejścia do planu społecznego uczenia się w szkole oraz klinice Y.A.L.E. w Cherry Hill w stanie New Jersey, gdzie pracuje jako licencjonowany neuropsycholog kliniczny.

Simon Baron-Cohen jest profesorem psychopatologii rozwojowej na Uniwersytecie Cambridge, a także dyrektorem Centrum Badań Autyzmu w Cambridge w Wielkiej Brytanii. Prowadzi klinikę dla dorosłych z zespołem Aspergera i jest zaangażowany w badania nad terapią z wykorzystaniem klocków LEGO.

Książka „LEGO w terapii autyzmu” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Książka posiada 176 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "LEGO w terapii autyzmu"
Daniel LeGof, Gina Gomez de la Cuesta , GW Krauss, Simon Baron-Cohen - autor m.in.:
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania - okładka książki
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt... Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin;