pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

Autor książki:

Barbara Dobiegała-Korona

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 383 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788379306893
ISBN: 978-83-7930-689-3
Data: 2015-03-11
pozycja niedostępna

Opis książki:

Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz, na przykładzie konkretnych działań, przybliżenie - jak obecnie niektóre przedsiębiorstwa budują wartość swoich klientów.

Strukturę książki przyporządkowano trzem grupom problemów, jakie obecnie stoją przed zarządzającymi i realizującymi koncepcję budowy wartości klienta, tj.:
1) uwarunkowaniom i wyzwaniom budowy wartości klienta,
2) źródłom i procesowi tworzenia wartości klienta (dobór odpowiednich wartości),
3) prezentacji przykładów praktycznego podejścia do budowy wartości klienta (na przykładzie wybranych firm).

Książka "Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka" - Barbara Dobiegała-Korona (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 383 stron i została wydana w 2015 r.