pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Barbara Dobiegała-Korona

Barbara Dobiegała-Korona - autor


okładka książki - Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka
Barbara Dobiegała-Korona (red.)

Budowa wartości klienta. Teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2015; Oprawa: miękka;
Podstawowym celem książki jest przybliżenie czytelnikowi współczesnych uwarunkowań i źródeł budowy wartości klientów dla firm, rodzaju wartości, które współcześnie odgrywają lub powinny odgrywać istotną rolę w budowie wartości klientów oraz,...
pozycja niedostępna

okładka książki - Customer value creation. Theory and practice
Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz

Customer value creation. Theory and practice

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Ze Wstępu Customer value creation for the enterprise is currently an important objective for enterprises striving to increase their value.The concept of managing customer value is applied ever more extensively in practice; enterprises, which apply...
pozycja niedostępna

okładka książki - Innovations in customer value creation
Barbara Dobiegała-Korona, Piotr Masiukiewicz (red.)

Innovations in customer value creation

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2012; Oprawa: twarda;
Wstęp Modern research shows that only about 10% of companies sustain development that actually translates into an above-average growth of shareholders profits, and in the long run such growth was maintained by 13 to 16% of companies. Clayton...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski (red.)

Zarządzanie wartością klienta w przedsiębiorstwach w Polsce

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2011; Oprawa: miękka;
Współczesne przedsiębiorstwa konkurują na wielu rynkach. Najważniejszy z nich to rynek klientów, dostarczają oni bowiem przedsiębiorstwu różnych wartości, wśród których najważniejsze są wpływy. Wpływy przyciągają uczestników innych rynków, takich...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów
Barbara Dobiegała-Korona

Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów

Książka. Wydawnictwo: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2009; Oprawa: ;
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH od wielu lat prowadzi niestacjonarne studia doktoranckie. Kształcą się na nich kandydaci na doktorow nauk ekonomicznych i nauk zarządzania. Programy tych studiow dostarczają słuchaczom najnowszą wiedzę z...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie
Barbara Dobiegała-Korona, Tymoteusz Doligalski

Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie

Książka. Wydawnictwo: POLTEXT ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: twarda;
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona...
pozycja niedostępna

okładka książki - Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa
Barbara Dobiegała-Korona, Andrzej Herman (red.)

Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Difin ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Tematyka zawarta w książce została podzielona na cztery główne części. Część pierwsza wskazuje na najważniejsze uwarunkowania, w jakich współcześnie przedsiębiorstwom przyszło działać. W części drugiej wskazuje się na podstawowe finansowe...
pozycja niedostępna