pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Badania marketingowe. Od teorii do praktyki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Rok wyd.: 2007
Oprawa: twarda
Ilość stron: 268 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788374890038
ISBN: 83-7489-003-7
Data: 2007-01-11
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

• O badaniach marketingowych prawie wszystko
• Mistrzowskie połączenie praktyki badawczej z warsztatem naukowym
W książce znajdziecie Państwo omówienie między innymi takich zagadnień, jak:
Jakościowe metody badań marketingowych
Etnograficzne badania marketingowe
Techniki projekcyjne i ich zastosowanie w strategii marketingowej
Metody zbierania danych i doboru prób w badaniach marketingowych
Badania trackingowe
Eksperyment w badaniach marketingowych
Badania skuteczności reklamy
Badania segmentacyjne
Badania elementów składowych marki
Mystery Shopping – badanie jakości usług

Książka "Badania marketingowe. Od teorii do praktyki" - Dominika Maison, Artur Noga-Bogomilski - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 268 stron i została wydana w 2007 r.