pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
Książki »
»
Psychologia konsumenta
Tytuł książki:

Psychologia konsumenta

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wyd.: 2017
Oprawa: miękka
Ilość stron: 458 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788301194864
ISBN: 978-83-0119-486-4
Data: 2017-07-11
70.59  79.00  8.41 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 48 h

Psychologia konsumenta - Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - opis książki:

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:
- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),
- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,
- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Książka „Psychologia konsumenta” - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 458 stron i została wydana w 2017 r. Cena 70.59 zł. Zapraszamy na zakupy!

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Psychologia konsumenta"
Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison - autor m.in.:
Polki. Spełnione Profesjonalistki, - okładka książki
Polki. Spełnione Profesjonalistki, Rodzinne Panie... Katarzyna Pawlikowska, Dominika Maison;
Kupujący tę pozycję zamówili również:
Terapia przez pisanie - okładka książki
Terapia przez pisanie James W. Pennebaker, Joshua M. Smyth
Produkty podobne:
Zrozumieć emocje. Perspektywy poznawcze - okładka książki
Zrozumieć emocje. Perspektywy poznawcze i psychospołeczne Paula M. Niedenthal, Silvia Krauth-Gruber, Francois Ric
Wiara i siła. Religijność w procesach - okładka książki
Wiara i siła. Religijność w procesach koherencji Beata Zarzycka, Anna Tychmanowicz