pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
»
»
»
Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania
»
»
książka:

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 226 s.
EAN: 9788380859142
ISBN: 978-83-8085-914-2
Data: 2019-09-30
Cena: 50.45  Cena wydawcy: 60.00 zł Oszczędzasz: 9.55 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania - Róża Milic-Czerniak - opis książki:

Podstawową przesłanką prezentowanej monografii jest przedstawienie głównych etapów oraz tendencji rozwoju w prawie 100-letniej historii badań marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem ostatniego dziesięciolecia, kiedy to pojawiła się era wielkich zbiorów danych, a następnie era produktów i usług, bazujących na tych danych. Autorzy każdego z rozdziałów koncentrują się na przedstawieniu najnowszych, czy to źródeł informacji czy też metod i techniki pozyskiwania danych, jak również nowych obszarów badawczych. W każdym z nich omawiane są nie tylko nowe możliwości badawcze na licznych przykładach, ale również sposób interpretacji uzyskanych wyników i kierunki ich wykorzystywania w procesie podejmowania decyzji przez decydentów.

Książka „Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania” - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin.

Książka posiada 226 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Badania marketingowe. Nowe metody badań i zastosowania"
Produkty podobne:
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)
Nierówne koalicje. Liderzy miejscy - okładka książki
Nierówne koalicje. Liderzy miejscy w poszukiwaniu... Paweł Swianiewicz, Urszula Klimska, Adam Mielczarek
Współczesna ekonomika usług - okładka książki
Współczesna ekonomika usług Stanisław Flejterski, Aleksander Panasiuk, Józef Perenc