pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Analiza problemów biznesowych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 256 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788375267327
ISBN: 978-83-7526-732-7
Data: 2010-06-14
pozycja niedostępna

Opis książki:

Istotą zarządzania przedsiębiorstwami jest podejmowanie decyzji. Studiujący zarządzanie strategiczne, marketing i finanse przygotowują się do tego, poznając liczne teorie i modele oraz ilustrujące ich znaczenie przykłady. A jednak, czy można przygotować się do podejmowania decyzji bez rozwiązywania rzeczywistych problemów? W swym znakomitym zbiorze studiów przypadków Marian Moszoro tworzy warunki analizy sytuacji przedsiębiorstw, które stoją w obliczu konieczności dokonywania różnorodnych wyborów. Pokazuje problemy związane z ogólną strategią przedsiębiorstwa, strategią marketingową oraz decyzjami z dziedziny finansów. Dzięki ukazaniu rynkowego tła tych decyzji oraz indywidualnej perspektywy decydentów w przedsiębiorstwach odtwarza fragmenty rzeczywistości życia gospodarczego. Analiza tych uwarunkowań dostarcza doświadczeń potrzebnych w procesie podejmowania trafnych decyzji biznesowych.

Książka "Analiza problemów biznesowych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 256 stron i została wydana w 2010 r.