pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy

Autor książki:

Jacek Pogorzelski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Nieoczywiste
Rok wyd.: 2019
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788366402355
ISBN: 978-83-6640-235-5
Data: 2019-10-23
Cena wydawcy: 59.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
- opartą na percepcji odbiorcy,
- opartą na reakcji emocjonalnej,
- opartą na więzi społecznej,
- opartą na idei kulturowej.

Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Książka "Marka na cztery sposoby. Branding percepcyjny, emocjonalny, społeczny i kulturowy" - Jacek Pogorzelski - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2019 r.