pokaz koszyk
tylko: autor tytuł  24h
»
»
Marka, media, komunikacja
książka:

Marka, media, komunikacja

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 264 s.
Wymiar: 165x230 mm
EAN: 9788322934364
ISBN: 978-83-2293-436-4
Data: 2014-09-23
Cena wydawcy: 29.00 złpozycja niedostępna

Marka, media, komunikacja - Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska - opis książki:

Michał Ulidis, Wizerunek krajów Europy Wschodniej na przykładzie komunikacji reklamowej wybranych państw: Ukrainy oraz Rosji Igor Borkowski, Zarządzanie sytuacją kryzysową w instytucjach konfesyjnych. Studium przypadku rzecznika prasowego Dawid Szkoła, Ścieżki nocy Stanisława Czycza i Anda Rafał Siekiera, Kreowanie medialnego obrazu świata przez narzucanie odbiorcy punktu widzenia nadawcy

Książka „Marka, media, komunikacja” - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego.

Książka posiada 264 stron i została wydana w 2013 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marka, media, komunikacja"
Igor Borkowski, Karina Stasiuk-Krajewska (red.) - autor m.in.:
Teorie komunikacji i mediów. Tom - okładka książki
Teorie komunikacji i mediów. Tom 7 Marek Graszewicz, Karina Stasiuk-Krajewska (red.);
Za wolność waszych i naszych mediów. - okładka książki
Za wolność waszych i naszych mediów. Nowe media... Igor Borkowski, Aleksander Woźny (red.);