pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing. Uwarunkowania i instrumenty

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 288 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788374172523
ISBN: 978-83-7417-252-3
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem podręcznika jest syntetyczne przedstawienie zasad marketingowego za­rządzania przedsiębiorstwem, jako warunku budowania jego pozycji rynkowej oraz zwiększania konkurencyjności. Zawarte w nim treści koncentrują się na omó­wieniu dwóch zasadniczych grup problemów: rynkowych uwarunkowań działania przedsiębiorstwa oraz instrumentów marketingowych. Praca zawiera omówienie ter­minologii wykorzystywanej w marketingu, opis stosowanych metod oraz przybliża sposoby budowania planu i strategii marketingowej. Rozważania teoretyczne ilustrowa­ne są licznymi przykładami, odnoszącymi się do praktyki działania przedsiębiorstw. Umożliwia to przeniesienie wiedzy teoretycznej na grunt praktyczny oraz ułatwia jej zrozumienie i zastosowanie w rozwiązywaniu problemów marketingowych.

Książka "Marketing. Uwarunkowania i instrumenty" - Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk, Halina Szulce - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.