pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Książki »
»
Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych
książka:

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 180 s.
EAN: 9788326479830
ISBN: 978-83-2647-983-0
Data: 2015-02-18
47.57 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - opis książki:

Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.

Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.

Książka „Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business.

Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych"
Henryk Mruk - autor m.in.:
Kompendium wiedzy o marketingu - okładka książki
Kompendium wiedzy o marketingu Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.);
Produkty podobne:
Marketing w usługach. Przykłady - okładka książki
Marketing w usługach. Przykłady zastosowań Barbara Iwankiewicz-Rak (red.)
Marketing na rynku prasowym - okładka książki
Marketing na rynku prasowym Ryszard Żabiński