Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych - Henryk Mruk - opis książki:
Publikacja przedstawia problematykę skutecznego zarządzania marketingowego różnorodnymi placówkami medycznymi. W książce podano liczne przykłady ilustrujące zasady tworzenia i wdrażania planu marketingowego, sposoby analizy otoczenia, zasady budowania skutecznej strategii rozwoju, budowania marki placówki medycznej oraz profesjonalnej obsługi pacjentów.Opracowanie może być pomocne w rozwiązywaniu konkretnych problemów, np. związanych z lokalizacją placówki oraz potrzebami obsługiwanego segmentu pacjentów. Ponadto w publikacji zawarto rozważania na temat uwarunkowań zachowań pacjentów (m.in. zagadnienia z zakresu neuronauki), a także tworzenia oraz wdrażania wartości dla pacjenta.
Książka „Marketing gabinetów lekarskich na rynku usług zdrowotnych” - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2015 r.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce ""