pokaz koszyk
autor tytuł  24h
książka -  Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego - Adam Gwiazda

Wprowadzenie do marketingu międzynarodowego

Wyślemy w czasie: 24 h
podręcznik

Wydawca: Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Ilość stron: 193 s.
Wymiar: 148 x 210 mm
EAN: 9788371746246
ISBN: 83-7174-624-5
Data: 2001-01-01
Cena: 25.14 
Cena wydawcy: 27.50 zł
Oszczędzasz: 2.36 
do koszyka
pozycja dostępna

Opis produktu:

Książka jest jednym z pierwszych w naszym kraju podręczników z dziedziny marketingu międzynarodowego. Podręcznik ten przeznaczony jest dla studentów zarządzania i marketingu, ekonomii, politologii i prawa oraz dla tych wszystkich, którzy w swojej pracy zawodowej zajmują się szeroko pojętym marketingiem. Teoretyczne rozdziały uzupełnione zostały 20 studiami przypadku, w których przedstawione zostały interesujące przykłady z praktyki gospodarczej. Są to w ogromnej większości opracowania autorskie i stanowią integralną część niniejszej książki.

Oceń, napisz recenzję/opinię
  Bądź pierwszy - napisz opinię!

Kupujący tę pozycję zamówili również:

książka
s. Małgorzata Borkowska OSB, Jerzy W. Gałkowski (red.)
Etyka w biznesie

Zobacz również inne podobne pozycje dostępne w księgarni:

książka
Marek Gruszczyński, Tomasz Kuszewski, Maria Podgórska
Ekonometria i badania operacyjne. Podręcznik dla studiów licencjackich. Wprowadzenie do ekonometrii
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka
książka
Jan Szambelańczyk
Zarządzanie bankiem spółdzielczym
Rok wydania: 1997
Oprawa: miękka
książka
Krzysztof Fonfara
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
Rok wydania: 2009
Oprawa: miękka