pokaz koszyk
rozwiń menu
Księgarnia »
Wydawnictwa »
Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu - strona 18


okładka książki - Międzynarodowe rynki towarów i usług

Międzynarodowe rynki towarów i usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kształtowanie międzynarodowych stosunków ekonomicznych

Kształtowanie międzynarodowych stosunków ekonomicznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Oprawa: miękka;
Tematem książki jest prezentacja stosunków ekonomicznych w świecie. Na tle doświadczeń historycznych przedstawiono instrumenty kształtowania i wspierania ich współczesnego i przyszłego...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoria handlu międzynarodowego a współczesna gospodarka światowa

Teoria handlu międzynarodowego a współczesna gospodarka światowa

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Teoretyczne i empiryczne aspekty współczesnych międzynarodowych stosunków gospodarczych. Zeszyty naukowe nr 8

Teoretyczne i empiryczne aspekty współczesnych międzynarodowych stosunków gospodarczych. Zeszyty naukowe nr 8

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Polityka / Stosunki międzynarodowe; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badania marketingowe rynków zagranicznych

Badania marketingowe rynków zagranicznych

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik omawia podstawowe zasady i metody umożliwiające rozpoznanie sytuacji istniejącej w otoczeniu przedsiębiorstwa i pozwalające na usprawnienie procesów decyzyjnych w sferze marketingu międzynarodowego. Książka polecana jest nie tylko...
pozycja niedostępna

okładka książki - Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym

Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Autorzy książki dokonali selekcji prezentowanych w niej zagadnień. W czasie jej pisania starali się przestrzegać dwóch założeń. Z jednej strony chodziło im o prezentację najbardziej istotnych i reprezentatywnych poglądów występujących w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Międzynarodowa konkurencyjność branży na przykładzie polskiej branży budowlanej w latach 1994-2001

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce podjęto problematykę międzynarodowej konkurencyjności na poziomie branży. Książka nie tylko dostarcza wiedzę, czym jest międzynarodowa konkurencyjność branży, ale też naświetla problemy międzynarodowej konkurencyjności...
28.35 
Wyślemy w czasie: 24 h

okładka książki - Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Zeszyty naukowe nr 31

Wprowadzanie nowego produktu na rynek. Zeszyty naukowe nr 31

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketingowe systemy informacyjne w handlu

Marketingowe systemy informacyjne w handlu

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W handlu systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z fizyczną dystrybucją i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych). Książka opisuje, w jakim...
pozycja niedostępna

okładka książki - Nowy marketing usług

Nowy marketing usług

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik poświęcony jest zastosowaniom marketingu w sektorze usług. Ze względu na ogromną różnorodność i zróżnicowane znaczenie usług, autor wykracza poza sferę określoną mianem działalności gospodarczej, opisując także organizacje typu non...
pozycja niedostępna

okładka książki - Metody stymulowania rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym

Metody stymulowania rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Oprawa: miękka;
Publikacja jest próbą określenia metod umożliwiających odpowiedź na kluczowe pytania dotyczące rozwoju turystyki w ujęciu przestrzennym: gdzie inwestować kto i jak ma zarządzać procesami w fazie budowy i realizacji projektów inwestycyjnych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego czyli jak zbadać wiarygodność kredytobiorcy, leasingobiorcy, kontrahenta handlowego cz. 110

Badanie i ocena wiarygodności partnera gospodarczego czyli jak zbadać wiarygodność kredytobiorcy, leasingobiorcy, kontrahenta handlowego cz. 110

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Materiały Dydaktyczne...
pozycja niedostępna

okładka książki - Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2

Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
W książce zebrano referaty z drugiej konferencji poświęconej marketingowi usług profesjonalnych. Tematem, wokół którego koncentruje się większość prac, jest jakość usług. Wychodząc od teoretycznego ujęcia problemu, poprzez jego prezentacje w...
pozycja niedostępna

okładka książki - Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej

Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce wolnorynkowej

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Oprawa: miękka;
Podręcznik przedstawia zasady analizy mikroekonomicznej przedsiębiorstwa turystycznego, zarządzania nim i prowadzenia marketingu w branży turystycznej. Praca ta jest jedną z nielicznych publikacji uwzględniających specyfikę rynku turystycznego....
pozycja niedostępna

okładka książki - Zachowania konsumentów - teoria i praktyka

Zachowania konsumentów - teoria i praktyka

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Podręcznik zawiera omówienie teoretycznych oraz praktycznych aspektów zachowań gospodarstw domowych i konsumentów, metod badania tych zachowań, a także problemu ochrony interesów konsumentów. Książka adresowana jest do studentów szkół ekonomicznych...
pozycja niedostępna

okładka książki - Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów

Usługi profesjonalne. Przez jakość do lojalności klientów

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Książka omawia w sposób kompleksowy specyfikę usług profesjonalnych. W kolejnych rozdziałach autor przedstawia zastosowanie marketingu w usługach, opisuje jego mechanizmy oraz porusza problematykę lojalności klientów wobec tych usług. Marketing...
pozycja niedostępna

okładka książki - Turystyka w ujęciu globalnym i lokalnym

Turystyka w ujęciu globalnym i lokalnym

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Turystyka; Oprawa: miękka;
Zeszyty Naukowe nr...
pozycja niedostępna

okładka książki - Historia myśli ekonomicznej w zarysie

Historia myśli ekonomicznej w zarysie

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
W podręczniku został zawarty ogromny materiał obejmujący okres od czasów sprzed początków naszej ery aż do lat nam współczesnych, przy czym poszczególne problemy, jak też grupy problemów, powiązał autor z działalnością konkretnych kierunków i...
pozycja niedostępna

okładka książki - Materiały pomocnicze do ćwiczeń z historii myśli ekonomicznej cz. 160

Materiały pomocnicze do ćwiczeń z historii myśli ekonomicznej cz. 160

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Ekonomia; Oprawa: miękka;
Praca stanowi materiał pomocniczy do przedmiotu historia myśli ekonomicznej. Nawiązuje ona do podręczników E. Taylora - Historia rozwoju ekonomiki, W. Stankiewicza - Historia myśli ekonomicznej oraz Z. B. Romanowa - Historia myśli ekonomicznej...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kształtowanie wizerunku banku

Kształtowanie wizerunku banku

Książka. Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Oprawa: miękka;
Pozytywny wizerunek banku wśród jego klientów jest jednym z najważniejszych składników majątku banku. Książka pokazuje możliwości kreowania takiego wizerunku za pomocą narzędzi...
pozycja niedostępna

Strona 18 z 22 : «pierwsza...1617181920...ostatnia» (430 pozycji)