pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2

Autor książki:

Kazimierz Rogoziński

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 323 s.
EAN: 9788388222771
ISBN: 83-88222-77-5
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 43.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W książce zebrano referaty z drugiej konferencji poświęconej marketingowi usług profesjonalnych. Tematem, wokół którego koncentruje się większość prac, jest jakość usług. Wychodząc od teoretycznego ujęcia problemu, poprzez jego prezentacje w praktyce, starano się opisać zależności między jakością a wartością usługi profesjonalnej. Poza pierwszoplanowymi usługami finansowymi autorzy wyróżnili także usługi prawnicze, a także doradcze, kształceniowe, medyczne i agencji reklamowych.

Książka "Marketing usług profesjonalnych. Materiały konferencyjne. Tom 2" - Kazimierz Rogoziński (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.