pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marketingowe systemy informacyjne w handlu

Autor książki:

Ireneusz P. Rutkowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 196 s.
Wymiar: 176x240 mm
EAN: 9788389224804
ISBN: 83-89224-80-1
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 25.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W handlu systemy informacyjne mają szczególne zastosowanie w obszarze działań związanych z fizyczną dystrybucją i logistyką (systemy automatycznej identyfikacji towarów, systemy elektronicznej wymiany danych). Książka opisuje, w jakim stopniu zastosowanie nowoczesnej technologii informacyjnej w zarządzaniu marketingowym sprzyja poprawie konkurencyjności danej jednostki handlowej.

Książka "Marketingowe systemy informacyjne w handlu" - Ireneusz P. Rutkowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.