pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 234 s.
EAN: 9788388222337
ISBN: 83-88222-33-3
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Autorzy książki dokonali selekcji prezentowanych w niej zagadnień. W czasie jej pisania starali się przestrzegać dwóch założeń. Z jednej strony chodziło im o prezentację najbardziej istotnych i reprezentatywnych poglądów występujących w literaturze światowej, głównie anglojęzycznej. Z drugiej strony podjęli próbę adaptacji osiągnięć autorów zagranicznych do warunków działania polskich przedsiębiorstw w okresie transformacji.

Książka "Strategie przedsiębiorstw w biznesie międzynarodowym" - Krzysztof Fonfara, Marian Gorynia, Eugeniusz Najlepszy, Jerzy Schroeder - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.