pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Nowy marketing usług

Autor książki:

Kazimierz Rogoziński

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Oprawa: miękka
Ilość stron: 261 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788388222085
ISBN: 83-88222-08-2
Data:2001-01-18
Cena wydawcy: 38.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Podręcznik poświęcony jest zastosowaniom marketingu w sektorze usług. Ze względu na ogromną różnorodność i zróżnicowane znaczenie usług, autor wykracza poza sferę określoną mianem działalności gospodarczej, opisując także organizacje typu non profit. Książka daje nowe spojrzenie na usługę jako fenomen kulturowy i zrywa z wieloma stereotypami dotyczącymi marketingu.

Książka "Nowy marketing usług" - Kazimierz Rogoziński - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.