pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Paweł Dittmann

Paweł Dittmann - autor


okładka książki - Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Metody i ich zastosowanie
Paweł Dittmann

Prognozowanie w przedsiębiorstwie. Metody i ich zastosowanie

Książka. Wydawnictwo: Nieoczywiste ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Polityka ekonomiczna; Rok wydania: 2022; Oprawa: miękka;
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce przedstawiono obecny stan wiedzy na temat konstruowania prognoz. Omówiono ich znaczenie dla zarządzania oraz...
66.01 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa
Paweł Dittmann, Ewa Szabela-Pasierbińska, Iwona Dittmann, Szpulak Aleksandra

Prognozowanie w zarządzaniu sprzedażą i finansami przedsiębiorstwa

Książka. Wydawnictwo: Gab ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Finanse i bankowość; Rok wydania: 2017; Oprawa: miękka;
Prognozowanie, polegające na przewidywaniu przyszłych trendów dotyczących sytuacji przedsiębiorstwa i jego otoczenia, jest dziś niezbędnym elementem budowy strategii firm. W książce przedstawiono szczegółowo metody, które zdaniem...
pozycja niedostępna

okładka książki - Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem
Paweł Dittmann, Iwona Dittmann, Ewa Szabela-Pasierbińska, Aleksandra Szpulak

Prognozowanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Podręczniki / Podręczniki akademickie; Rok wydania: 2009; Oprawa: miękka;
Prognozowanie - jako jeden ze środków wykorzystywanych w procesie planowania - nabiera szczególnego znaczenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem, ponieważ złe antycypowanie przyszłych trendów może być niszczące dla firmy. Niezwykle istotne są pod...
48.52 
Wyślemy w czasie: 1-3 dni

okładka książki - Prognozowanie w przedsiębiorstwie
Paweł Dittmann

Prognozowanie w przedsiębiorstwie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Prognozowanie to przewidywanie przyszłych zdarzeń, którego celem jest zmniejszenie ryzyka w procesie podejmowania decyzji. W książce podjęto próbę przedstawienia obecnego stanu wiedzy na temat konstruowania prognoz i zaprezentowano szerzej te...
pozycja niedostępna