pokaz koszyk
Szukaj:
autor tytuł  24h
Wskaźniki marketingowe - okładka książki
książka:

Wskaźniki marketingowe

autor: Robert Kozielski

Dane szczegółowe:

  • Wydawca: Gab
  • Rok wydania: 2017
  • Oprawa: twarda
  • Ilość stron: 672 s.
  • EAN: 9788363391416
  • ISBN: 9788363391416
  • Data: 2017-10-25
Cena: 84.95  Cena wydawcy: 99.00 zł Oszczędzasz: 14.05 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis:

Książka zawiera dokładne omówienie 76 wskaźników marketingowych, które opisano według jednolitego schematu - od definicji, poprzez etapy obliczania i zastosowanie, po przykłady i studia przypadków. Dzięki zadaniom z rozwiązaniami czytelnik może sprawdzić swoje umiejętności obliczania wskaźników i ich interpretacji.

Na rynku księgarskim znajduje się dużo pozycji poświęconych teorii marketingu, ale bardzo mało rzetelnych prac stricte narzędziowych, takich jak ta książka. Każdy wskaźnik został w niej klarownie przedstawiony i zilustrowany. Praca powinna się znaleźć na półce każdego marketingowca.

Prof. dr hab. Krzysztof Obłój
Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego
Nie uważam marketingu za naukę, a jedynie za pewną dziedzinę wiedzy, której rozwój zależy od użyteczności narzędzi dostarczanych przez nią organizacjom. Ten aspekt pragmatyczny został w pełni zrealizowany w tej pracy. Bardzo wysoko oceniam wstęp pióra Roberta Kozielskiego, a także gruntowne osadzenie opisywanych wskaźników w literaturze przedmiotu oraz przykłady ich zastosowań.

Prof. dr hab. Jerzy Dietl
Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości
Przesłanie tej książki jest mi szczególnie bliskie. W naukach o zarządzaniu trudno o rozwój użytecznych teorii bez umiejętności pomiaru rezultatów. Jeśli nie potrafimy mierzyć jakiegoś zjawiska, to prawdopodobnie nie rozumiemy go w pełni. Książka jest cennym podręcznikiem dla studentów zarządzania aspirujących do pracy w marketingu. Uczy nie tylko metod, ale i odpowiedzialności za nakłady na marketing. Powinna po nią sięgnąć również kadra kierownicza, gdyż podążając za sugestiami autorów, można zweryfikować politykę marketingu w przedsiębiorstwie.

Prof. Henryk Sterniczuk
University of New Brunswick, Kanada
Ta publikacja pojawia się w samą porę. Przypomina o tym, o czym wielu marketingowców, niestety, zapomniało. Mówi: zatrzymajcie się, skupcie i zbadajcie dokładnie, czy to, co robicie, przynosi jakieś efekty. Przypomina, że marketing tak jak wszystkie inne aspekty działalności firmy musi podlegać gruntownej ocenie. Książka ta to rzeczowe i praktyczne przedstawienie mierników marketingowych, których właściwe zastosowanie może dostarczyć niezwykle cennej wiedzy operacyjnej.

Barbara Pałdyna
Marketing Manager, Pricewaterhouse Coopers - dział doradztwa podatkowego
Szkoląc pracowników marketingu, widzę, że zwykle wiedzą, JAK coś zrobić poprawnie, rzadziej - CO zrobić, jak zmierzyć wynik i wyciągnąć wnioski. Świetnie radzą sobie z taktyką, ale nie zawsze wybierają właściwe cele - wtedy efekty ich pracy niczemu nie służą. Książka zmusza do przemyślenia tych właśnie kwestii.

Rafał Szczepanik
Partner i członek zarządu w firmie szkoleniowej Training Partners

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję!

Robert Kozielski (red.) - autor m.in.:

Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie - okładka książki
Sukces rynkowy organizacji. Spojrzenie wielowymiarowe Robert Kozielski, Agata Mardosz, Agata Matuszewska;
Jak szybko napisać profesjonalny - okładka książki
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Michał Dziekoński, Robert Kozielski;

Produkty podobne:

Informacja marketingowa - okładka książki
Informacja marketingowa Robert Pieczykolan
Architektura korporacyjna jako - okładka książki
Architektura korporacyjna jako strategia Jeanne W. Ross, Peter Weill, David C. Robertson
Wtorek, 24 Kwietnia 2018 roku.