pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko: autor tytuł  24h
Księgarnia »
Podręczniki »
»
Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa....
podręcznik:

Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11.2. Technikum

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, WSiP
Rok wyd.: 2013
Oprawa: miękka
Ilość stron: 112 s.
Wymiar: 170x245 mm
EAN: 9788302136399
ISBN: 978-83-0213-639-9
Data: 2015-10-26
Cena: 33.83 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Kwalifikacja T.11.2. Technikum - Witold Drogoń - opis podręcznika:

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa realizujący treści z zakresu części 2 kwalifikacji T.11 (Obsługa gości przyjeżdżających i wyjeżdżających). Prezentuje wiedzę i uczy umiejętności przestrzegania procedur związanych z obsługą gości w recepcji, sporządzania związanej nimi dokumentacji, przyjmowania płatności w różnych formach, oferowania usług dodatkowych oraz udzielania informacji turystycznej. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, dokumentami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi sposoby praktycznego jej zastosowania.
Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o podręczniku "Obsługa gości w recepcji. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa...."
Witold Drogoń - autor m.in.:
Technik hotelowy. Obsługa gości. - okładka podręcznika
Technik hotelowy. Obsługa gości. Kwalifikacja... Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek;
Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe. - okładka książki
Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe. Kwalifikacja... Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek;
Organizacja pracy służby pięter. - okładka książki
Organizacja pracy służby pięter. Technikum. Podręcznik... Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek;
Organizacja pracy w hotelarstwie - okładka książki
Organizacja pracy w hotelarstwie cz. 2 Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek;
Produkty podobne:
Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe. - okładka książki
Podstawy hotelarstwa i usługi dodatkowe. Kwalifikacja... Witold Drogoń, Bożena Granecka-Wrzosek
Sprzedaż towarów. Obsługa klienta. - okładka podręcznika
Sprzedaż towarów. Obsługa klienta. Szkoła ponadgimnazjalna.... Donata Andrzejczak, Agnieszka Mikina, Maria D. Wajgner