pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa

Autor książki:

Tadeusz Dudycz

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 273 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788320815351
ISBN: 83-208-1535-5
Data: 2006-11-15
Cena wydawcy: 57.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa jest procesem skoncentrowanym na takim kreowaniu rzeczywistości gospodarczej, aby finansowy obraz przedsiębiorstwa, stanowiący podstawę jego wyceny przez rynki kapitałowe, był jak najlepszy. Do tworzenia tego finansowego obrazu są wykorzystywane techniki, których pełne omówienie znajduje się w podręczniku (z uwzględnieniem polskich standardów rachunkowych). Ich znaczenie jest tym większe, że stanowią podstawę do budowy planów strategicznych i systemów motywacyjnych dla zarządu, a przez to służą też do budowy planów operacyjnych i systemów motywacyjnych dla wszystkich pracowników w procesie zarządzania wartością przedsiębiorstwa.

Książka "Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa" - Tadeusz Dudycz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 273 stron i została wydana w 2005 r.