pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:
 
Księgarnia »
Książki »
»
Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych
Księgarnia »
Książki »
książka:

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: POLTEXT
Rok wyd.: 2019
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 242 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381750028
ISBN: 978-83-8175-002-8
Data: 2019-05-09
34.04  49.90  15.86 do koszyka pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych - Aleksandra Wąsowska - opis książki:

Książka, osadzona w nurcie przedsiębiorczości międzynarodowej, tj. na styku biznesu międzynarodowego, zarządzania strategicznego i przedsiębiorczości, skupia uwagę na przedsiębiorcach, jako głównych aktorach procesu umiędzynarodowienia. W publikacji postawiono następujące pytanie badawcze: jakie są indywidualne uwarunkowania umiędzynarodowienia przedsiębiorstw, rozumianego jako proces przedsiębiorczy obejmujący odkrywanie, tworzenie i wykorzystywanie okazji na rynkach zagranicznych? Odpowiedź na to pytanie rozszerza teoretyczne koncepcje internacjonalizacji przedsiębiorstw o perspektywę mikrofundamentów, wykorzystując aktualną wiedzę o społeczno-poznawczych uwarunkowaniach działalności człowieka.

***
Dr Aleksandra Wąsowska - adiunkt w Zakładzie Zarządzania Strategicznego i Międzynarodowego Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwentka Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, w ramach których uzyskała dyplom magistra kulturoznawstwa w zakresie iberystyki. Magister zarządzania (UW) i psychologii (SWPS) oraz doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu (UW). Dzięki stypendium rządu Francji (program Copernic) ukończyła roczne podyplomowe studia menedżerskie w Paryżu, organizowane przez konsorcjum francuskich Grandes Ecoles. Doświadczenie biznesowe zdobywała w BNP Paribas (Polska, Francja, Portugalia), Banku Millennium (Portugalia), Ernst & Young (Polska) oraz w Polskich Liniach Lotniczych LOT. Uczestniczyła w programach szkoleniowych dla dydaktyków i naukowców, organizowanych w Słowenii (International Management Teachers Academy, CEEMAN) oraz w Wielkiej Brytanii (Henley International Business Masterclasses, University of Reading). W 2018 r. odbyła półroczny staż naukowy na Uniwersytecie Oksfordzkim, realizując projekt badawczy The Communist Legacy and International Business. Do jej zainteresowań naukowych należą zachowania przedsiębiorstw w złożonym i zmiennym otoczeniu instytucjonalnym, strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstw oraz psychologiczne uwarunkowania przedsiębiorczości (w tym przedsiębiorczości międzynarodowej). Jest autorką ponad czterdziestu prac naukowych dotyczących powyższych zagadnień, publikowanych w Polsce i za granicą. Od 2018 r. kieruje projektem badawczym Legitymizacja korporacji międzynarodowej: polityczne i społeczne strategie polskich firm w Afryce Subsaharyjskiej, finansowanych z grantu Narodowego Centrum Nauki (konkurs Opus 15).

Książka „Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych” - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo POLTEXT.

Książka posiada 242 stron i została wydana w 2019 r.

Oceń, napisz recenzję/opinię [+]
  Bądź pierwszy - napisz opinię, recenzję o książce "Przedsiębiorcy wobec okazji na rynkach zagranicznych"
Aleksandra Wąsowska - autor m.in.:
Strategia korporacji - okładka książki
Strategia korporacji Mariola Ciszewska-Mlinaric, Krzysztof Obłój, Aleksandra Wąsowska;
Produkty podobne:
Przedsiębiorstwa rodzinne wobec - okładka książki
Przedsiębiorstwa rodzinne wobec wyzwań sukcesji Aleksander Surdej, Krzysztof Wach
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. - okładka książki
Zarządzanie strategiczne dla inżynierów. Seria:... Grażyna Gierszewska, Barbara Olszewska, Jan Skonieczny