pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów

Autor książki:

Barbara Dobiegała-Korona

Dane szczegółowe:
Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Rok wyd.: 2009
Ilość stron: 396 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788373784758
ISBN: 978-83-7378-475-8
Data: 2010-05-06
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie SGH od wielu lat prowadzi niestacjonarne studia doktoranckie. Kształcą się na nich kandydaci na doktorow nauk ekonomicznych i nauk zarządzania. Programy tych studiow dostarczają słuchaczom najnowszą wiedzę z zakresu tych dyscyplin oraz metodologii badań naukowych i przygotowania rozpraw doktorskich. Niestacjonarne studia doktoranckie gromadzą absolwentow rożnych uczelni i rożnych kierunkow kształcenia, głownie praktykow życia gospodarczego i społecznego, menedżerow rożnych poziomow i profilów, a także pracownikow uczelni i instytutow badawczych. Często są oni wybitnymi specjalistami w swoich dziedzinach. Łączą ich cele w postaci dążenia do poznania nowoczesnego dorobku w dziedzinie ekonomii i zarządzania, kierunku zmian i rozwoju tych dziedzin oraz ambicje przygotowania rozprawy doktorskiej. Przedłożona publikacja ma na celu przede wszystkim zachęcenie i ośmielenie słuchaczy studiow doktoranckich do formułowania własnych przemyśleń i dzielenia się nimi, a także stanowi zachętę dla innych doktorantow do podejmowania takich prob.

Książka "Zarządzanie przedsiębiorstwem w pracach doktorantów" - Barbara Dobiegała-Korona - Wydawnictwo Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Książka posiada 396 stron i została wydana w 2009 r.

Spis treści:

Wprowadzenie
CZĘŚĆ I. UWARUNKOWANIA WSPÓŁCZESNEGO ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM
1. Klasyfikacja dorobku laureatow Nagrody Nobla
Daniel Jabłoński
2. Podejście klasyczne a podejście strategiczne do koncepcji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Karolina Łudzińska
3. Nowy paradygmat roli IT w przedsiębiorstwie
Daniel Sosiński
4. Przedsiębiorczość innowacyjna w relacjach nauka – biznes w farmacji i biotechnologii medycznej
Artur K. Studziński
5. Wpływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych na polską gospodarkę
Aldona E. Kowalczyk
6. Porozumienia ograniczające konkurencję (wybrane aspekty)
Joanna Ziemska-Tomaszewska
7. Zagrożenia spowodowane monopolami w Internecie (na przykładzie Google)
Krzysztof Kwiatkowski
8. Ekonomiczne i kulturowe uwarunkowania wspołpracy z krajami arabskimi
Beata Gołda
9. Rozwoj ekoturystyki w wojewodztwie podkarpackim
Jan Mackiewicz
CZĘŚĆ II. KIERUNKI DOSKONALENIA METOD ZARZĄDZANIA
10. W poszukiwaniu efektywności IT
Daniel Sosiński
11. Metodyki zarządzania projektami jako narzędzie realizacji przedsięwzięcia
Marzena Hebda-Sztandkie
12. Niewykorzystane możliwości systemu lean management w zarządzaniu polskimi organizacjami
Bogdan Kroker
13. Zarządzanie łańcuchem dostaw według modelu Della
Anna M. Markiewicz
14. Wdrożenie systemu klasy ERP przez przedsiębiorstwo działające na dynamicznie rozwijającym się rynku
Justyna Wronka
15. Kondycja finansowa przedsiębiorstwa a jego pozycja przetargowa
Grzegorz Mazurek
CZĘŚĆ III. NOWE TRENDY W MARKETINGU
16. Marketing sensoryczny a wartość dla klienta
Iwona Skowronek
17. Przesłanki budowy doświadczeń klientow na rynku odzieżowym
Anna Dembicka
18. Problemy kształtowania lojalności klientow
Dawid Kuraś
19. Innowacje produktowe a satysfakcja klienta
Anna Lewandowska
20. Pozycjonowanie marki sensorycznej
Iwona Skowronek
21. Edukacja jako narzędzie budowy kapitału klienta
Łukasz Świerżewski
22. Sprzedaż dodatkowa jako źrodło wartości dla klienta
Mirosław Kamma
23. Strategia marketingowa jako źrodło przewagi konkurencyjnej (na przykładzie PP SA)
Agata Pawłowska
CZĘŚĆ IV. ZARZĄDZANIE KAPITAŁEM LUDZKIM
24. Strategia zatrudnienia jako instrument zarządzania wspołczesną organizacją
Ewa Multan
25. Zarządzanie kapitałem ludzkim a standardy jakości
Grzegorz Chrośniak
26. Zarządzanie procesem delegowania pracownikow za granicę
Karol Rażniewski
27. Wirtualizacja przedsiębiorstwa a telepraca
Ilona Moskwa
28. Negocjacje jako droga do porozumienia
Dorota Łęgowska
29. Agent handlowy a zysk firmy
Piotr Barczak
30. Analiza kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie sprywatyzowanym (na przykładzie Gdańskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.)
Mirosław Kamma