pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie portfelem marek

Autor książki:

Jacek Kall, Monika Hajdas

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wolters Kluwer business
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 140 s.
Wymiar: 168x240 mm
EAN: 9788375267112
ISBN: 978-83-7526-711-2
Data: 2010-02-12
pozycja niedostępna

Opis książki:

Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach i kanałach dystrybucji - należą do najważniejszych rozstrzygnięć, jakich musi dokonać zarząd firmy w ramach swojej strategii rynkowej.
Proces zarządzania portfelem marek ma na celu zapewnienie ich wewnętrznej synergii, wzajemnego wsparcia oraz przejrzystości, a także ułatwienie kreowania znaczących, unikalnych i pełnych energii marek.
Autorzy tej książki proponują rozwiązania oparte na sprawdzonych i skutecznych strategiach dotyczące takich kwestii, jak:
-wyznaczanie roli marek w portfelu, warianty strategii markowania,
-konstruowanie portfela marek: procedura, audyt portfela marek, tworzenie scenariuszy rozwoju portfela,
-określanie optymalnej liczby marek w portfelu, metody redukcji portfela,
-właściwa komunikacja marketingowa całego portfela marek, marki korporacyjnej, marek indywidualnych, submarek oraz marki wspieranej.
W efekcie trafnego zarządzania portfelem marek firma staje się właścicielem drużyny kilku czy kilkunastu naprawdę silnych i cennych megamarek, a nie przypadkowego zbioru "nazwanych produktów", które prawdziwymi markami nie są. Zawarte w tej książce wskazówki ułatwią kadrze zarządzającej i pracownikom marketingu osiągnięcie tej idealnej równowagi.

Książka "Zarządzanie portfelem marek" - Jacek Kall, Monika Hajdas - oprawa miękka - Wydawnictwo Wolters Kluwer business. Książka posiada 140 stron i została wydana w 2010 r.