pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Monika Hajdas

Monika Hajdas - autor


okładka książki - Zarządzanie portfelem marek
Jacek Kall, Monika Hajdas

Zarządzanie portfelem marek

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2010; Oprawa: miękka;
Kształtowanie portfela marek stanowi jeden z kluczowych obszarów decyzyjnych firm. Definiowanie roli marki w portfelu, określenie jej relacji z oferowanymi produktami, decyzja o tym, które marki oferować na jakich rynkach, w których segmentach...
pozycja niedostępna

okładka książki - Kreacja w reklamie
Ryszard Kłeczek, Monika Hajdas, Magdalena Sobicińska

Kreacja w reklamie

Książka. Wydawnictwo: Wolters Kluwer business ; Kategoria: Książki / Ekonomia i biznes / Zarządzanie i marketing; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji...
pozycja niedostępna