pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE
Rok wyd.: 2018
Oprawa: twarda
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 162x237 mm
EAN: 9788320823141
ISBN: 978-83-2082-314-1
Data: 2018-08-20
44.42 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis książki:

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod.


Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Książka "Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?" - Jacek Kall, Aleksandra Parchla-Włosik, Alicja Raciniewska, Katarzyna Semperuch-Krzemińska - oprawa twarda - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2018 r. Cena 44.42 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.