pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie marketingiem

Autor książki:

Zdzisław Knecht

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2008
Oprawa: miękka
Ilość stron: 224 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788325501723
ISBN: 978-83-2550-172-3
Data: 2009-02-10
Cena wydawcy: 34.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

Książka "Zarządzanie marketingiem" - Zdzisław Knecht - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 224 stron i została wydana w 2008 r.