pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Księgarnia »
Indeks autorów »
Zdzisław Knecht

Zdzisław Knecht - autor


okładka książki - Kierowanie handlem i firmą handlową
Zdzisław Knecht, Krzysztof Michalski

Kierowanie handlem i firmą handlową

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Dzięki kompleksowej metodzie oceny efektywności spółki handlowej, właściciele i kierownicy mogą z łatwością podjąć właściwe decyzje gospodarcze, nie zawężając swojej oceny wyłącznie do kryteriów finansowych. Ocenę efektywności rynkowej oparto na...
pozycja niedostępna

okładka książki - Zarządzanie marketingiem
Zdzisław Knecht

Zarządzanie marketingiem

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2008; Oprawa: miękka;
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym...
pozycja niedostępna

okładka książki - Public relations w administracji publicznej
Zdzisław Knecht

Public relations w administracji publicznej

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Polityka / Prawo i administracja; Rok wydania: 2006; Oprawa: twarda;
Czytelniku - w tej książce znajdziesz m.in. odpowiedzi na pytania: - jak powinny wyglądać relację między urzędnikiem a interesantem - jaka jest opinia interesantów o urzędach w Polsce i za granicą -...
pozycja niedostępna

okładka książki - Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków
Zdzisław Knecht

Racjonalne public relations. Budowa działu, instrumenty, studia przypadków

Książka. Wydawnictwo: C H Beck ; Kategoria: Książki / Humanistyka / Prawo; Rok wydania: 2005; Oprawa: miękka;
Racjonalne public relations to sztuka: - współpracowania nie tylko z mediami, - wpływania na sprzedaż nawet poza dniem promocji, - realizowanie swoich planów niezależnie od inwestycji w reklamę, - zdobywanie lojalnych klientów, świadomych...
pozycja niedostępna