pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Zarządzanie jakością w usługach publicznych

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381024402
ISBN: 978-83-8102-440-2
Data: 2020-11-02
42.13 
Ostatni egzemplarz! pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Dostarczanie wysokiej jakości usług publicznych jest jednym z najważniejszych wyznaczników wysokiego poziomu cywilizacyjnego danego państwa. Autorzy - opisując zwrot w stronę doskonalenia jakości usług publicznych na całym świecie - podają rekomendacje zmian w polskich usługach publicznych.

Opis ewolucji systemów zarządzania w administracji publicznej na całym świecie (od lat 60 XX w. do lat współczesnych).

Prezentacja koncepcji: Nowa Administracja Publiczna (New Public Administration), Nowe Zarządzanie w Sektorze Publicznym (New Public Management), Koncepcja Modernizującego się Rządu (Reinventing Government).

Opis systemów zarządzania jakością w usługach publicznych (normy ISO, model EFQM i podejścia TQM, koncepcje Strategicznej Karty Wyników oraz brytyjskiego systemu Best Value).

Opis implementacji poszczególnych systemów, z wykorzystaniem szeregu metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu jakością.

Liczne przykłady wdrażania systemów zarządzania jakością w Polsce oraz w krajach wysoko rozwiniętych.

Książka "Zarządzanie jakością w usługach publicznych" - Krzysztof Opolski, Piotr Modzelewski - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2020 r. Cena 42.13 zł. Zapraszamy na zakupy!